We Get Roasted By A Dating Coach

12 sept. 2019
2 140 879 Vues

Someone at Bumble saw how bad we are at dating apps, so they sent one of their execs to offer tips and roast our profiles IRL. Thanks Bumble for partnering with us on this video! To download the app and use all of the hot tips we learned, click here: smo.sh/bumble
Punch that bell icon so you'll know when we add a new episode!
SHOP THE SMOSH CLOTHING LINE: smosh.store
Watch EVERY COUPLE EVER: frworld.info/net/vid-o/2pdofaiItWKZ1ms
Watch This Game Is TERRIFYING! | Man of Medan: frworld.info/net/vid-o/2JlrZ6ecmp_ZsIA
Watch How To Look Good On Instagram - SmoshCast #30 Highlight: frworld.info/net/vid-o/0aNug9FomH-4jqo
Subscribe To Smosh Pit: Smosh: smo.sh/Sub2SmoshPit
Follow Us:
Instagram: instagram.com/smosh
Facebook: facebook.com/smosh
Twitter: twitter.com/smosh
Bumble: instagram.com/bumble/
Courtney Miller: instagram.com/co_mill/
Shayne Topp: instagram.com/shaynetopp/
Chief Creative Marketing Officer at Bumble, Samantha Fulgham: instagram.com/samantha.fulgham/
Check Out Our Other Smosh Channels:
Smosh: smo.sh/Sub2Smosh
Smosh Games: smo.sh/Sub2SmoshGames
SmoshCast: smo.sh/Sub2SmoshCast

Commentaires
  • One day I'll find MY main course :/

    Courtney MillerCourtney MillerIl y a an
    • Courtney Miller u did lol

      Teddy IngramTeddy IngramIl y a mois
    • Lmaoooo

      Crazy EyezCrazy EyezIl y a mois
    • Courtney did shayne fuck Samantha do you think?

      Daniel HughesDaniel HughesIl y a mois
    • Yo dude I’m also a Gemini

      Hana Uzaki Is Best WaifuHana Uzaki Is Best WaifuIl y a mois
    • Why do you want the main course? Dessert is so much better....

      faatman42faatman42Il y a mois
  • So when is Shayne gonna go on a date with the Bumble agent?

    Zach HayZach HayIl y a 19 heures
  • when shayne said main course......dude.......LEL

    richard barbosarichard barbosaIl y a 6 jours
  • Shane’s just making fun of all of us Virgos.

    Padawan MackPadawan MackIl y a 18 jours
  • Live in Florida, can confirm.

    Eva B.Eva B.Il y a 18 jours
  • Ok, first of all this Lady is like Bubble lady: "u oWn vAnS, sO u dOn'T oWn tHaT hOrSe" Me: "bruh.. you can own vans and still own a horse(it's called style), you don't know what people have by just looking at them in a photo. Also shayne doesn't own that horse"

    Franny worldxoFranny worldxoIl y a 18 jours
  • "Did u match with a Dodo?" -Courtney

    spicy_bp 33spicy_bp 33Il y a 20 jours
  • Typical virgo, always saying "typical Gemini, always forgetting there birthday"

    ManiacManiacIl y a 20 jours
  • 6:11 no no square

    jellowjellowIl y a 20 jours
  • Hi i'm shame and COURT IE

    Sultan HaredySultan HaredyIl y a 22 jours
  • Im a Mormon so I know what Courtney is talking about 😭

    Sarah FloresSarah FloresIl y a 23 jours
  • 6:33 but what if I'm a Texan?

    Yesterday's TomorrowYesterday's TomorrowIl y a 26 jours
  • Scroll down to see a dum thing I just did lol I I L I LU I LUV I LUV F I LUV FO I LUV FOO I LUV FOOD I LUV FOOD C I LUV FOOD CU I LUV FOOD CUZ I LUV FOOD CUZ I I LUV FOOD CUZ IM I LUV FOOD CUZ IM A I LUV FOOD CUZ IM A B I LUV FOOD CUZ IM A BA I LUV FOOD CUZ IM A BAN I LUV FOOD CUZ IM A BANA I LUV FOOD CUZ IM A BANAN I LUV FOOD CUZ IM A BANANA I LUV FOOD CUZ IM A BANANAN I LUV FOOD CUZ IM A BANANANA I LUV FOOD CUZ IM A BANANANAN I LUV FOOD CUZ IM A BANANANANA I LUV FOOD CUZ IM A BANANANANAN I LUV FOOD CUZ IM A BANANANANANA

    Leela LeeLeela LeeIl y a 27 jours
  • Bro Gemini and Virgo being compatible... Maybe its not that stupid after all shayne 😏

    Mia RojoMia RojoIl y a 29 jours
  • Bra shayn and Courtney just need to get together they are like Fred and daphne

    KellyKellyIl y a mois
  • That main course pic is something else. lol. I feel like Shayne and i would get along though.

    Hailey HunterHailey HunterIl y a mois
  • IT IS MONDAY

    LavaBoyLavaBoyIl y a mois
  • That shirt!!! "Don't be influenced by influencers" Yes!

    Tanya LewisTanya LewisIl y a mois
  • The bumble girl belongs to the street

    Frank RuaFrank RuaIl y a mois
  • Shayne is such a chad

    Tristan GuzmanTristan GuzmanIl y a mois
  • "Do we get a badge that says astrology is dumb?" As a virgo, I can second Shane's request

    Dio but I'm not dio but it is I, DIODio but I'm not dio but it is I, DIOIl y a mois
  • Zodiac signs or witchcraft.

    Aaron DeanAaron DeanIl y a mois
  • Why did bumble sponsor a channel with the main audience being under 18 lol

    Keaton CastilloKeaton CastilloIl y a mois
  • Ayyy my birthday is the same as the bumble lady

    Maggie RoseMaggie RoseIl y a mois
  • "I wish profiles had Sound Bites!" Tinder: WRITE THAT DOWN! WRITE THAT DOWN!

    chimmy 0508chimmy 0508Il y a mois
  • I had to come back to this video, because Samantha just came up on my Bumble 😂👌

    Colin WesleyColin WesleyIl y a mois
  • Bumble girl wants Shane.

    Eric BishopEric BishopIl y a mois
  • Bumble girl was touching Shayne many times, doing her hair every 3 minutes, sitting with her legs crossed pointing at Shayne, which Is another sign, 8:40 yes. Bumble girl had a lil crush.

    SanboilSanboilIl y a mois
  • Shayne and I are virgos I don’t like my sign either

    Sawyer SmithSawyer SmithIl y a mois
  • Dating Coach: This month you'll find love with a virgo *hints* *Shayne* *by* *hitting* *with* *her* *elbow* Courtney: SO YOU'VE CHOSEN DEATH

    Awesome SK55Awesome SK55Il y a mois
  • I still ship shayne and the bumble girl

    Kyle MalcottKyle MalcottIl y a mois
  • I see Courtney more with a bomb ass GF 🤷🏽‍♀️❤️❤️

    shianne colliershianne collierIl y a mois
  • Imagine going through years of school and training then finally getting a big time government job and it’s just searching for unsolicited pics.

    Josie LJosie LIl y a mois
  • Shayne, did you go out with the bumble Gemini girl? Definitely gave you a poke

    faatman42faatman42Il y a mois
  • I think astrology’s stupid...cause I’m a virGo

    Jessica TraceJessica TraceIl y a mois
  • even before we got to 8:35 I was noticing that Samantha was kinda diggin' Shayne

    Miles MoralesMiles MoralesIl y a 2 mois
  • When he pointed to the camera and said Brennan took that I got scared😂👌🏻

    Brennan BlankenshipBrennan BlankenshipIl y a 2 mois
  • I can tell she only does the coaching

    Sean WilliamsSean WilliamsIl y a 2 mois
  • Im a Capricorn

    Hope KeyserHope KeyserIl y a 2 mois
  • That bubble lady was eying Shayne the whole time

    Matthew BakkenMatthew BakkenIl y a 2 mois
  • Courtney gave shayne the eyes throughout this 😏

    Daniel SidorukDaniel SidorukIl y a 2 mois
  • Shipping Bumble lady and big boi. They are such cancers.

    A-aron M-mronA-aron M-mronIl y a 2 mois
  • As a native Floridian... siiiiiigh. 6:30

    Wil LangfordWil LangfordIl y a 2 mois
  • Someone make a shayne tongue flip compilation pls it’s like the editors want us to they keep putting the same sound affect on it

    lucky 95lucky 95Il y a 2 mois
  • I a vergo

    Soren AtkinsonSoren AtkinsonIl y a 2 mois
  • Oooooh I'm a gemini too

    huda muhydinhuda muhydinIl y a 2 mois
  • 6:42 Unless you live in Texas and guns are everywhere.

    Brice MasonBrice MasonIl y a 2 mois
  • Bumble: "we ban pictures of guns, unless you're paid by extorted taxes to perfect your military skills at kidnapping and murder." lol fk Bumble.

    x100uoyevolix100uoyevoliIl y a 2 mois
    • EVERY woman should bring a gun to a first date, ESPECIALLY if they're dating police with a domestic violence rate double that of civilian domestic violence rates OR dating military when vast majority of convicted serial killers had prior military training/service. and I don't even own guns, lol.

      x100uoyevolix100uoyevoliIl y a 2 mois
  • "You would not bring a gun to a first date" fucking WATCH ME

    AE86 hatchAE86 hatchIl y a 2 mois
  • I'm greatly bothered by people trying to push them to date each other would you do that with your Friends???

    korrasami is canonkorrasami is canonIl y a 2 mois
  • "You would not bring a gun to a first date" Well, she clearly doesn't own a gun, and is probably against guns. I think I can figure out why people swipe left on her. AND you can forcibly sort by zodiac sign? What the fuck??? This has to be a joke app.

    ManOfParodyManOfParodyIl y a 2 mois
  • I agree with shayne that astrology is stuuupid

    Joia MusicJoia MusicIl y a 2 mois
  • I’m a Virgo to man don’t feel bad

    Elijah NeedhamElijah NeedhamIl y a 2 mois
  • At least your not a fish lol gotta go swim up stream

    NemisNemisIl y a 2 mois
  • These sights never work

    King of sinners UwuKing of sinners UwuIl y a 2 mois
  • 8:03 ...... ima Virgo ♍️

    Raylee DockensRaylee DockensIl y a 2 mois
  • I mean, who doesnt want to date Courtney lol

    BlastBlastIl y a 2 mois
  • Bro I'm a Virgo too!

    Izaak YoungIzaak YoungIl y a 2 mois
  • 1976: there will be flying cars in 2020 2020: dating couch exists for virtual dating

    KoraghKoraghIl y a 2 mois
  • No man ever: Today i hope to find a total bitch to date with.

    clienos30clienos30Il y a 2 mois
  • Im a virgo and dont believe in astrology either

    Tyler ThérouxTyler ThérouxIl y a 2 mois
  • My heart warmed to find out, my Bday is the same day as Courtney..

    braekos gamingbraekos gamingIl y a 2 mois
  • ik this video is for ages ago but i stg that courtney was lowkey crushing on the bumble gorl 👁👄👁

    ryleeryleeIl y a 2 mois
  • I just learned I have the same birthday as Courtney ( idk if I spelled correctly )

    mandy tangmandy tangIl y a 2 mois
  • 8:28 no actually I'm a Gemini and I have signed up and misspoken the wrong date of my birthday on multiple occasions 💀

    PigsinblanketsPigsinblanketsIl y a 2 mois
  • Range day is a great first date wink wink

    Seth EngerSeth EngerIl y a 2 mois
  • I low key ship Shayne and Samantha

    CLX_ VoltageX9CLX_ VoltageX9Il y a 2 mois
  • "You would not bring a gun on a first date." Clearly you've never spent time in the south. If the woman im dating isnt at the very least open to the idea of firearms, im not going to waste my time or hers by taking her out.

    John DanialJohn DanialIl y a 3 mois
  • "Dick pic duty". I diee of laughter

    Preston CookPreston CookIl y a 3 mois
  • Ayyyyyyy! I’m a virgoooooooooooooo!

    Reece HeatonReece HeatonIl y a 3 mois
  • The bummble girl totaly likes shayne

    Andrew BassAndrew BassIl y a 3 mois
  • Why the hell they ban gun pics Jesus, clearly my area isn't the target audience.

    Lord thothLord thothIl y a 3 mois
  • 8:43 she’s straight up flirting and I love it

    Jahdai SpikesJahdai SpikesIl y a 3 mois
  • Samantha Bee 😂😂😂

    Pandas are coolPandas are coolIl y a 3 mois
  • If I had bumble, my description would be: ANIME, VIDEOGAMES, AND LOTS OF GREEN!*dab*

    Starmines 3Starmines 3Il y a 3 mois
  • Thank you shayne for thinking taurus is a cool one

    Gacha f’ing life BruhGacha f’ing life BruhIl y a 3 mois
  • I wonder how the whole "we need raises" went...And did Ian actually start giving them the well deserved +5 $ or...

    Ciro AscarelliCiro AscarelliIl y a 3 mois
  • Now I have hope that I can stay single for some time because there're dating apps

    狼Akira狼AkiraIl y a 3 mois
  • My birthday is also on June 8th 😳

    MarAyzexMarAyzexIl y a 3 mois
  • umm not important but i have the same birthday as the dating coach

    Makayla ValladaresMakayla ValladaresIl y a 3 mois
  • One of the things I appreciate about Samantha is that she doesn't come across as corporate - she is passionate about what she's doing and can speak to the core purpose of Bumble (i.e. encourage you to advocate for yourself).

    Joseph ZichtermanJoseph ZichtermanIl y a 3 mois
  • I live in Texas and meeting a girl I think of which rifle I'll show her on the first date at the firing range.

    TEX MEXTEX MEXIl y a 3 mois
  • 4:18 Shane: "Then you swipe from the nature and Oh My God look at that, Main Course."

    WalkManMashWalkManMashIl y a 3 mois
    • Courtney's face after that is EVERYTHING!! XD

      Andréanne BoucherAndréanne BoucherIl y a mois
  • Wait samantha as in the one who gave the baby shots and the howler monkey shots?!? Lmao

    NateBaloughsk28NateBaloughsk28Il y a 3 mois
  • I have cousins who are twins and they are Gemini. Coincidence? I THINK NOT!

    鄭Jennifer鄭JenniferIl y a 3 mois
  • I live in FL and I’ve actually seen someone show up shirtless at a restaurant, and they LET HIM IN

    Random PersonRandom PersonIl y a 3 mois
  • Shane, atleast you have a living thing, us Libras have a scale 😔

    ketchup on my friesketchup on my friesIl y a 4 mois
  • Astrology IS stupid!

    MY MOOD RIGHT NOWMY MOOD RIGHT NOWIl y a 4 mois
  • 8:41 Shayne looked at Courtney when she said that.

    sevensevenIl y a 4 mois
  • Courtney is legit perfect for me.

    Jokes 227Jokes 227Il y a 4 mois
  • ms bumble lady has crush on shayne

    jamiejamieIl y a 4 mois
  • Courtney said is herself bubble is for the Mormons

    Thomas ValdezThomas ValdezIl y a 4 mois
  • Pineapple enzymes are destroying my already destroyed tongue.

    Grzegorz BrzęszczkewićGrzegorz BrzęszczkewićIl y a 4 mois
  • Happy birthday courtney?

    Vaisakh MelaveetilVaisakh MelaveetilIl y a 4 mois
  • Doooooodd.... that lady was hitting on Shayne. Nice moves xD

    jazminestryderjazminestryderIl y a 4 mois
  • MAIN COURSE?! wooowww xD

    jazminestryderjazminestryderIl y a 4 mois
  • Dang I feel called out (Florida person)

    L dogL dogIl y a 4 mois
  • 8:49 her face

    GuyN'JGuyN'JIl y a 4 mois
    • wait nevermind

      GuyN'JGuyN'JIl y a 4 mois
  • Im virgo

    jayda healdjayda healdIl y a 4 mois
  • Courtney your bday is a day bedore mine

    GAMER king557GAMER king557Il y a 4 mois
FRworld