Masumiyet 1. Bölüm

24 févr. 2021
10 086 278 Vues

Masumiyet 1. Bölüm Tek Parça (24 Şubat 2021)
Masumiyet Her Çarşamba 20.00'de FOX'ta!
Masumiyet 2. Bölümü İzlemek İçin 👉🏻 frworld.info/net/vid-o/zXFqfcaPqputk5A
BİR GECEDE DEĞİŞEN HAYATLARIN HİKAYESİ
Sıradan bir annenin sıradan hayatı, kızının şiddet kurbanı olmasıyla bir gecede değişir ve doğrunun yanlışa, gerçeğin yalana karıştığı bir sürek avı başlar. 24 Şubat gecesi, İstanbul’da öldü sanılarak yol kenarına atılmış bir genç kız bulunur. Öldüresiye dövülmüş genç kız, o gün doğum günü olan 19 yaşındaki Ela Yüksel’dir. Kızının doğum günü, hayatının en acı gününe dönüşen Ela’nın annesi Bahar, tanınmış iş insanı İlker Ilgaz’ı işaret eder. Acılı annenin hedefinde olan İlker, aile dostları Harun Orhun’un kızı İrem’le nikah masasına oturmak üzeredir. Kızı için adalet isteyen annenin zorlu yolculuğu başlarken Bahar’ın karşısına bir başka anne; İlker’in annesi Hale Ilgaz çıkar. İrem’in babası Harun ise, iki ateş arasında kalırken tarafını seçmek zorundadır. Bahar’ın suçlamalarıyla birlikte, Ela ve İlker’in, yalanların ve İrem’in gölgesinde yaşadıkları yasak aşk, mercek altına alınır. Korkunç şiddet olayının altından çıkan kanlı aşk üçgeni, üç ailenin de hayatını kökünden değiştirecektir.
Evli ve iki çocuk annesi Bahar’ın (Deniz Çakır) hayatı, 19 yaşındaki kızının yanlış bir adama aşık olmasıyla değişir. Kızı Ela’nın (İlayda Alişan) ilk aşkı, yaşıtı bir üniversite öğrencisi değil babasının, başkasıyla evlenmek üzere olan 35 yaşındaki patronudur. Kızını bu yanlış ilişkiden kurtarmaya çalışan Bahar, ne yapsa da olacakların önüne geçemez. Bahar ve ailesinin hayatı, Ela’nın 19. yaş gününde sonsuza kadar değişir.
OYUNCULAR: HÜLYA AVŞAR, MEHMET ASLANTUĞ, DENİZ ÇAKIR, İLAYDA ALİŞAN, SERKAY TÜTÜNCÜ, DENİZ IŞIN, SELEN UÇER, TOLGA GÜLEÇ, NESLİHAN ARSLAN, ASENA TUĞAL, ERTUĞRUL POSTOĞLU, ALAYÇA ÖZTÜRK GİDİŞLİ, KİMYA GÖKÇE AYTAÇ, GİZEM ERGÜN, ASENA KESKİNCİ, OZAN KAYA OKTU, SEVGİ TEMEL, RÜÇHAN ÇALIŞKUR
FOX Resmi Web Sitesi: www.fox.com.tr
Masumiyet: www.fox.com.tr/Masumiyet/izle
Resmi Facebook Sayfası: facebook.com/masumiyetfox/
#Masumiyet #FOX #FOXplay

Commentaires
  • Bir genç kızın bir gecede hayatı nasıl değişir?

    MasumiyetMasumiyetIl y a mois
    • @Serap Aguzum bende öyle düşündüm

      Hacer BostancıHacer BostancıIl y a 4 jours
    • Zengin zengin kocayla evlenirse tabi hayatı deyişir

      Emine KarataşEmine KarataşIl y a 5 jours
    • bir oglancün deyermi bu gizlar heyatlarini garaldirlar mence hec deymez

      Nasrin MamedovaNasrin MamedovaIl y a 12 jours
    • Yedi ceddini sikerek slsllxkfkgjgg

      千ㄥ乇乂尺卂Ꮆ乇几千ㄥ乇乂尺卂Ꮆ乇几Il y a 12 jours
    • Valideynlərinin yox dediyi sözlərə hə deməsi ilə həyatını bir dəqiqədə dəyişməsi ilə olur velə fəlakətkər

      Sedaqet CebrayilovaSedaqet CebrayilovaIl y a 12 jours
  • Aga o değil de ben anneye çok üzüldüm laann

    siba k.siba k.Il y a heure
  • Bana biri açıklasın nolur bu aradaki kazalar ne kolye aynı Allah aşkına cevaplayın

    Buse Naz GönültaşBuse Naz GönültaşIl y a 6 heures
  • sen cok iyi bi adamsin mi KNSJWJWNSJSISJS SENI UZERLER

    BeyzaBeyzaIl y a 7 heures
  • Deniz Işının farklı bir güzelliği ve çok güzel bir oyunculuğu var. Sefirin kızında da çok beğenmiştim bu diziye de başlama sebebim Deniz🙋

    Berfin TeymurBerfin TeymurIl y a 8 heures
  • Elanı 4N1K dakı Yapraka benzeten ben

    Huru MehemmedliHuru MehemmedliIl y a 10 heures
  • Başına bissey gelirse senin kızın staj olunca benim kizim böyle baba olmaz ölsünya

    Sinov UchunSinov UchunIl y a 11 heures
  • Yeniii izlemeyee geliyom hadii bismillah

    ebrudiyebirisiebrudiyebirisiIl y a 12 heures
  • Kandirmaca Türklerde cok cok cok daha fazla.Tabiki sonuclarida bagzan cok agir oluyor.Ya kendi geleneklerimize göre uymaliyiz yada kendi gelenegimizi kendimiz yaratmaliyiz´unutmayalim her ikisindede dönü$ümü olmayan bir yoldasiniz..Ziirrr errrenköy.

    TuncTuncTuncTuncIl y a 12 heures
  • Ela'yı izlerken utanıyorum

    Şeyma JkŞeyma JkIl y a 13 heures
  • Diziyi ilk defa izledim Deniz Çakıra iyi anne rolu yakışmamış keşke daha saf gözüken anne oyuncu bulsaydınız. Serkaya çapkın psikopat rolu olmamış sanki her görüntüde gülecekmiş gibi duruyor 😕

    Shehla TarverdievaShehla TarverdievaIl y a 14 heures
  • Ne mal yaa bu Ela😏 35 yasindayim hala annemdan korkuyorum, onun yuzuna dik bakamiyorum😔

    HavaHavaIl y a 15 heures
  • 10mln😍😍

    Gulgez İslamovaGulgez İslamovaIl y a 17 heures
  • ADAM SADECE SUSUYOR ÇILDIRICAM

    YARENNUR KIYMAZYARENNUR KIYMAZIl y a 19 heures
  • Ela güzel mi çirkin mi karar veremedim

    Cansu CiritCansu CiritIl y a 23 heures
    • @evrem diğer Mehmet aslantugun kızı daha güzel bence tatlı Ela kuru suratlı

      Cansu CiritCansu CiritIl y a 10 heures
    • @evrem öteki daha güzel geldi bana göre öteki daha güzel

      Cansu CiritCansu CiritIl y a 10 heures
    • Ela çok güzel

      Cihan AlbayrakfamCihan AlbayrakfamIl y a 10 heures
    • Taş gibi neyine karar veremedin

      evremevremIl y a 11 heures
    • Orta bence

      Lisa_mLisa_mIl y a 17 heures
  • 8. Bölümden geliyorrum İsmail amca burda ne kadar masum ve habersiz aşkından ölen ilkerse cenazeye çelenk yollarım Dior 😂😂kafayı yicem😂

    Fatma EldenFatma EldenIl y a jour
  • 19 yaşındayım annemden izinsiz bakkala bile gitmiyorum ilginç 😂😂

    Gül ErcanGül ErcanIl y a jour
    • Sen onu diyosunda lavobaya giderken bile diyorum anne ben lavaboya didiyorum diye

      Cihan AlbayrakfamCihan AlbayrakfamIl y a 10 heures
  • Daha ilk dakikalarîndayım ...arabadan atılan kız ölüyormu..eger ölüyse bakmıcsm

    Cana hillCana hillIl y a jour
  • komşu çocuğu da kesin bu kızı seviyo kkfkfkkfk

    hatice çelikhatice çelikIl y a jour
  • 10 MN.... 🎊🎉

    Havva KrtHavva KrtIl y a jour
  • olum 1 bolumde bu kadar sey

    Aygün QuluzadaAygün QuluzadaIl y a jour
  • 1. bölümü özledim, 10 milyon görüntülenme öyleyse

    Türkiye diziTürkiye diziIl y a jour
  • Diziyi sırf serkay için izliyorum

    Cihan AlbayrakfamCihan AlbayrakfamIl y a jour
  • Ahh icimj cektirdi bu kiz cocuklari neden buksdar inat oluyor anlamadim.benim de bir kizim var bu kis gibi yani ona benzer allah tumnkiz cocuklarini korusun

    Emine MustafovaEmine MustafovaIl y a jour
  • Umut ne kadar doğru konuşuyorsun yiğidim

    Ezel İLHANEzel İLHANIl y a jour
  • Yeni bir kanal "kanada yildizi "

    Elyse ElyseElyse ElyseIl y a jour
  • Dizi cok iye cikmis

    Ziroatxon NematovaZiroatxon NematovaIl y a jour
  • elanin babasının metresi ne tuhaf bi şey ya hele o saçı 🙄

    mrd drzmrd drzIl y a jour
  • ela mallığını kimden aldin benden mi

    gisla stonegisla stoneIl y a jour
  • Dizinin adı aptal ergen dönemi olsun

    aynur bilginaynur bilginIl y a jour
  • 10 milyon olmuş helalll

    Elif ErdemElif ErdemIl y a 2 jours
  • 10M IZLE HAYIELI OLSUN

    Drilon KadriuDrilon KadriuIl y a 2 jours
  • Masum kızların haysiyeti ile oynamak kolay öylemi yok böyle bi r kanun erkekler ne saniyo kendini gururu onu4 ne gezer erkeklerde varsa yoksa uçkur peşinde koşmak öküz annelerin canı yokmu kizlarini koruma pahasına canını veriyolar yeter artık masum kızları kadınları harcamayın dünya sizin etrafımızda donmuyo baciniz ananiz yokm7

    Hatice SarıtaşHatice SarıtaşIl y a 2 jours
  • İlayı Nur Fettahoğluna benziyormu ?

    e_84_eo Sadıqovae_84_eo SadıqovaIl y a 2 jours
  • Dizideki kadinalrin hepsi kahkullu djhdsnbd

    gezen birilerivargezen birilerivarIl y a 2 jours
  • Küçüklüğümden beri söylerim ' annenle babana söyleyemiyorsan bil ki yanlış yoldasın'

    Müjde ErhanMüjde ErhanIl y a 2 jours
  • İlker kadar rahat bir kişi daha görmedim

    L _TL _TIl y a 2 jours
  • İlker gibi şere*sizler olduktan sonra kızlar asla güvende olmayacak.

    Kardelen KılıçKardelen KılıçIl y a 2 jours
  • Yasss 10M

    ILKKO STARRRILKKO STARRRIl y a 2 jours
  • Ela bu kadar aptal olamazsın ya ben sinir krizi geçiyorum izlerken

    aslıaslıIl y a 2 jours
  • Zavallı boş yaratıklar

    Schalke MSchalke MIl y a 3 jours
  • Deniz çakırın ağzına bakmaktan diziyi izleyemiyorum lgkjfjş

    Betül AkkayaBetül AkkayaIl y a 3 jours
  • Büyük lokma ye büyük laf etme

    Alya SaydoganAlya SaydoganIl y a 3 jours
  • Tfuuu bide rahatca evleniyor gerizekalı

    Gulnar RasulovaGulnar RasulovaIl y a 3 jours
  • Keske baska kiz bulsalardi bu kiz hic yakismamis bu diziye ve oyniyamiyor. Ben zaten hülya avsar icin bakyorum.

    Seliya LiyaSeliya LiyaIl y a 3 jours
  • İllerin ağzından çıkan en romantik cümle :bu sene ödeyeceğim vergi kadar çok

    Ayşegül ÖzdemirAyşegül ÖzdemirIl y a 3 jours
  • Vay be filme bak

    Gülbahar CengilGülbahar CengilIl y a 3 jours
  • Ay nolmus bu Ferhundeye böyle

    Mira MertcanMira MertcanIl y a 3 jours
  • 00:22 koca kız oldu ela

    Yağmur KaraaslanYağmur KaraaslanIl y a 3 jours
  • Efeye yakismiyor cok kisa boylu ve cirkin

    Seliya LiyaSeliya LiyaIl y a 3 jours
    • Efe kim

      Ayşegül ÖzdemirAyşegül ÖzdemirIl y a 3 jours
  • Kiz cok cirkin hic olmamis

    Seliya LiyaSeliya LiyaIl y a 3 jours
  • Simdi izliyorum ilk bölümü ela nekadar salak bi kız 😂😂😂😅😁😁😁

    gamze çelikgamze çelikIl y a 3 jours
  • Çok güzel hayatı anlatan dizi.

    Ülviyyə MuradovaÜlviyyə MuradovaIl y a 3 jours
  • Fiks işte yattı bıraktı filmi adam üstümüzü giyinip olaysız dagilalim dedi ya bundan ötesi yok işte annelerinin her zaman haklı çıkması hiç şaşmaz böyle ganibozuk insanlardan hicbirzaman hayır gelmeyeceğini bir kez daha anladık

    Kerem ApaydınKerem ApaydınIl y a 3 jours
  • Elaya cok gicik oldum, nasil bir gerizekali ve terbiyesiz bir kiz Ayriyetten bu tarz dizileri hic onaylamiyorum, Türkiyedeki insanlar icin hic örnek bir dizi degil hele ki böyle cok tacizciler genc kizlari kandiranlar varken... ne diyim ne varsa eski dizilerde filmlerde var

    SinemAkpinarSinemAkpinarIl y a 4 jours
    • @SinemAkpinar örenmis değil öğrenmiş embesil ben öğretmenim en azından bir erkeğin eline sen gibi bakmıyorum sen ilk önce öğrenmiş demeyi öğren sonra gel seninle burada eşit şartlarda tartışalım embesil kezban seni

      Nihal KrtrnNihal KrtrnIl y a 2 jours
    • @Nihal Krtrn SALAK bende aksini iddia etmedim zaten evet SENIN gibi mal kizlarin gözlerini acar anca ama öbür türlü erkekleri bu davranislara sürükler bu dizi ve güclendirir. Hem bu diziye bakiyorsan ve kendini cok akilli saniyorsan örenmiş olmaliydin Internet üzeri hakaretlerin nasil oldugunu, anca hakeret ile edersin insan gibi yanitlayacagina. Mesajimi da sana layik yazdim simdi dersen sen niye yapiyorsun ve tek seni kopyaladim😘

      SinemAkpinarSinemAkpinarIl y a 2 jours
    • Salak aksine böyle diziler senin gibi malların gözünü açmak için eski dizileri izlemek istiyorsan git onları izle

      Nihal KrtrnNihal KrtrnIl y a 2 jours
  • Ela'nın babası da ela iyi birşey yapınca işte benim kızım kötü birşey yapınca senin kızın

    Ebrar BozdumanEbrar BozdumanIl y a 4 jours
  • Polisde dùyunde basmagi tam bir kliwe

    x-mir mammadovx-mir mammadovIl y a 4 jours
  • 5:24 valla haklı çocuk

    Seda OlgunSeda OlgunIl y a 4 jours
  • Yıl olmuş 2021 ferhunde hala anı boleroyu giyiyor

    fatma denizfatma denizIl y a 4 jours
  • Bu ne kadar karamsar dizi, kız sürekli ağlıyor, oğlan ne istediğini bilmiyor, diğer kız sürekli içiyor anne babalar içler acısı

    zehrazehraIl y a 4 jours
  • Hic bir cocuk ben 19 oluruyom demesin yaş tecrube ile ilerler 39 olsan ne olur akil yoksa

    kadin macerakadin maceraIl y a 4 jours
  • Diziyi sevdim Elanin mal olmasi Ilkerin şerefsiz olmasi yeminle sinirden delirdim ama her bolumu izliycem hosuma gitti😠❤

    Elxan YusifzadeElxan YusifzadeIl y a 4 jours
  • Bolum başi: Umutun soylediyi soz cok guzeldi bence Qaribanin biri sevip yaklaşsa taciz Zengin biri sevip yaklaşsa guzel ve mutluluk olur👏

    Elxan YusifzadeElxan YusifzadeIl y a 4 jours
  • Elaya uzuluyorum ama encok kiziyorum bukadarda mal olunmaz ki be kizim ask gozunu kor etmis yazik😥

    Elxan YusifzadeElxan YusifzadeIl y a 4 jours
  • Şerefsizlikler listesine hoş geldin İlker bey.

    Elxan YusifzadeElxan YusifzadeIl y a 4 jours
  • Hayatımda hiç bu ela kadar ezik biri görmemiştim. Teşekkürler

    Mediha BayraktarMediha BayraktarIl y a 4 jours
  • Oha Ahmet 😳

    Gözde Nur ÖZTÜRKGözde Nur ÖZTÜRKIl y a 4 jours
  • Şiddetten ve her türlüsünden nefret ederim ama Ela’yı evire çevire dövmek istiyorum sadece..Bu kadar kör aptal olunmaz amk.

    selin blackselin blackIl y a 4 jours
  • Elanin annesi babasının sevgilisimde daha güzel bana katılanlar like atsin

    Kırgınlar. Ülkesi KızılyarKırgınlar. Ülkesi KızılyarIl y a 4 jours
  • Offf Off 18 çıtır kız tiripleri ben 18 yaşlarımı hatırlıyorum hiç bir zaman hiçbir erkeğe yalvarmadım lütfen hiçbir erkeğin peşinden koşmayın Gerçi bu işin piskolojik yanı var baba sevgi ve ilgisinden yoksun kız çocukları büyüyüp ergen olunca babadan görmediği o samimi sevgiyi ilgiyi hep karşısına çıkan erkekte arıyor hayatı boyunca

    SEVGİ&BAHARSEVGİ&BAHARIl y a 4 jours
  • Deniz Cakir ne kadar guzel oynuyor. Bayildim

    Mehin ZadehMehin ZadehIl y a 4 jours
    • chat.whatsapp.com/JjmjXIqbLDsGwf8SWWKTTN Salam. Üzürlü sayın narahat etdim. Mən sizə online iş haqqında məlumat vermək istəyirəm. 500 Azn'dən başlayan artan gəlir, mükafatlar, pulsuz səyahətlər və s. kimi imkanlara sahib ola bilərsiniz. Ən əsası da tam rəsmi və sərmayəsiz işdir. Təcrübə tələb olunmur. Mən tələbəyəm və günümün az bir hissəsini bu işə sərf edirəm.Ətraflı məlumat almaq istəyirsinizsə yuxarıdakı linkə daxil ola bilərsiniz🌸👆👆👆👆 (Ancaq xanımlar) Məlumat aldıqdan sonra iş sizi qane etməsə, qrupdan çıxa bilərsiz, bu baxımdan da rahat ola bilərsiz.

      Anya RüstəmovaAnya RüstəmovaIl y a 2 jours
  • Cansu Derenin dizideki asilliği dik durusu cool oluşunun sonra bu dizi çok saçma başlamış ve çok hızlı İlker Ilgaz kim sen kim bari başka oyuncu kız seçseydiniz yada bi sebep şaçmada başlasanız biraz mantık yükleseydiniz keşke diziye

    SEVGİ&BAHARSEVGİ&BAHARIl y a 4 jours
  • Ilker Ela'ya seviyormu?Ben bunu anlamadim.Ama biliyorumki Ela özunu özu etdi.

    _disha__disha_Il y a 4 jours
  • Londra dan izleyen var mı acaba londra merhaba Türkiyemin güzel insanları çok güzel bir film galiba aşk filmi

    İrfan özİrfan özIl y a 5 jours
  • ❤️❤️❤️

    Çiçek NarğisÇiçek NarğisIl y a 5 jours
  • Bir insan bu kadar da aptal olmaz ki ama Elacım...

    SodalimonHürremSodalimonHürremIl y a 5 jours
  • Şu Salak adamın Karısını Kurabiyeci diye aşağılamasına ayar oldum beğenmiyorsan almasaydın kimsenin kimseye bunu yapmaya hakkı yok ne kadar kötü birşey bir insanın kocasının bunu yapması elime verseler döverim adamı

    SodalimonHürremSodalimonHürremIl y a 5 jours
  • 1:30:26 kalbimi bıraktım gitti :)

    Sudenaz AkkoyunSudenaz AkkoyunIl y a 5 jours
  • Mal bu kız

    Hayrunisa DemirHayrunisa DemirIl y a 5 jours
  • Elanın arkadaşı ne güzel dedi fakır yapınca taciz zengin yapınca tarz

    Ayfer TaniAyfer TaniIl y a 5 jours
  • Oyuncu kadrosu çok az.

    gizem Celikgizem CelikIl y a 5 jours
  • 1:52:22 ilk de değil malesef iki poz paylaşacağız diye son da olmayacak! Bu kadar doğru anlatan başka cümle olmaz.

    ser abser abIl y a 5 jours
  • Deniz Çakır oyunçuluğu deyyib susarım

    ALLAH BəndəsiALLAH BəndəsiIl y a 5 jours
  • Ilkerin Kaan Urganciogluna benzemesi

    Leyla MaharramovaLeyla MaharramovaIl y a 5 jours
  • 8.bolum fragmaninda Ilkerin babasinin “cunku ben o gece her şeyi gordum” demesinin üzerine geri 1. bölüme dönüp babasının olayı öğrenince tepkisine bakan bi ben miyimm ? 😂 Tepkileri ilk defa duyuyo gibi bu arada. Bi de annesinin ilkerle Ela’nın sevgili olduğunu bildiği halde sevgilisi yapmıştır demesi😂

    Özge AkalınÖzge AkalınIl y a 6 jours
  • Yaaa bu dizya bakyorum aynin haytim ya biri beni kendirdi salak mayakin teki terbeyasiz Allah onun cezasi varsen ya Ben onu guvendim mayak gibi inandim

    lonlygirllonlygirlIl y a 6 jours
  • Ela senin un bu fılmı görıyorum senı çok çok sevıyorum

    Milana PlanyyevaMilana PlanyyevaIl y a 6 jours
  • 49:33 acaip öngörülü zeki olduğunu sanan erkek bakışı. Dangoz

    ser abser abIl y a 6 jours
  • Allah her bir insana Aqil verib neise bunda heç Aqil yoxdu babasiında heç Aqil yoxdu

    Vaqif SeyidquliyevVaqif SeyidquliyevIl y a 6 jours
  • Merlin Monro’nun hatasını yaptı kız..

    Эличка ЭлифЭличка ЭлифIl y a 6 jours
  • İlker hint oyuncularına benziyor

    Эличка ЭлифЭличка ЭлифIl y a 6 jours
  • Some ergen problems

    Fidan EkberovaFidan EkberovaIl y a 6 jours
  • Her dizide patronlara aşık olup mıçmıç aşk yaşayıp gençlere kötü örnek olan diğer dizilerden farklı bir dizi sonunda

    gulceylın toramangulceylın toramanIl y a 6 jours
  • 55.10 olum çocuğun sesi titriyo abin olarak derken

    gulceylın toramangulceylın toramanIl y a 6 jours
  • Timurun sevgilisi bildiğin çakma sezen Aksu

    gulceylın toramangulceylın toramanIl y a 6 jours
  • İşine geldimi benim kızım işine gelmedimi senin kızın adam çok sinir aq

    gulceylın toramangulceylın toramanIl y a 6 jours
  • AMAZING

    Starrrfan StarrrfanStarrrfan StarrrfanIl y a 6 jours
    • Agree👍🏻👍🏻👍🏻❤️❤️❤️❤️

      Elvin EmirlioğluElvin EmirlioğluIl y a 6 jours
  • Çelenk yollarız diyor bir de,ŞERREFSİZZZZZ

    Mekan FeryazMekan FeryazIl y a 6 jours
  • Veeee klişe türk filmi başlıyooooo...ve sonda zengin çoçuk , fakir kıza aşık olur...😅😶

    Şukufa MuradovaŞukufa MuradovaIl y a 6 jours
  • Ulan 30 yaşındayım boyum kadar 2 oğlum var hala annem kaşının biri kalksa basacak yeri şaşıyorum 😂😂😂 19 oldum diyor bide

    Ege KillerEge KillerIl y a 6 jours
FRworld